Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"EDUCATIONAL GAPS"'
Publikováno v:
Obrazovanie i Nauka, Vol 25, Iss 9, Pp 44-79 (2023)
The article shows basic qualities of patient-centred care as a contemporary axiological context for the development of healthcare and higher medical education in Russia, which determines its new socio-cultural priorities. The authors have designed or
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/98a2325c8f6d4d47a7dc1bf32cbe14ae
Autor:
Vallerie V. McLaughlin, Richard N. Channick, Karimah S. Bell Lynum, Ronald J. Oudiz, Mona Selej, Victor F. Tapson, Lewis J. Rubin
Publikováno v:
Pulmonary Circulation, Vol 12, Iss 3, Pp n/a-n/a (2022)
Abstract The Pulmonary Arterial Hypertension‐Quality Enhancement Research Initiative Extension Program was designed to support physicians’ adherence to pulmonary arterial hypertension (PAH) guidelines. Guidelines were followed in >95% of patients
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b7b90230ad344a17965cb4c46642d4e1
Publikováno v:
Sociological Research Online, 28(1), 37-57. Sage Publications Ltd
Educational gaps are increasingly salient as skills and knowledge gain prominence in digital societies. E-privacy management, namely, the ability to control the flow of information about the self, is an important asset nowadays, since a skillful use
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pablo Chaverri Chaves
Publikováno v:
Actualidades Investigativas en Educación; Vol. 21 No. 3 (2021): (September-December); 1-22
Actualidades Investigativas en Educación; Vol. 21 Núm. 3 (2021): (Setiembre-Diciembre); 1-22
Actualidades Investigativas en Educación; v. 21 n. 3 (2021): (Setiembre-Diciembre); 1-22
Portal de Revistas UCR
Universidad de Costa Rica
instacron:UCR
Actualidades Investigativas en Educación; Vol. 21 Núm. 3 (2021): (Setiembre-Diciembre); 1-22
Actualidades Investigativas en Educación; v. 21 n. 3 (2021): (Setiembre-Diciembre); 1-22
Portal de Revistas UCR
Universidad de Costa Rica
instacron:UCR
This essay has been conducted because there has been a registered strong impact of the pandemic on education and, particularly, on educational equity. It is about how socio-economic gaps harm educational equity, quality and performance. It aims to re
Autor:
McLaughlin, Vallerie V, Channick, Richard N, Lynum, Karimah S Bell, Oudiz, Ronald J, Selej, Mona, Tapson, Victor F, Rubin, Lewis J
Publikováno v:
Pulmonary circulation, vol 12, iss 3
The Pulmonary Arterial Hypertension-Quality Enhancement Research Initiative Extension Program was designed to support physicians' adherence to pulmonary arterial hypertension (PAH) guidelines. Guidelines were followed in >95% of patientswith function
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::7b0715d0be36941c8775bc948446eff0
https://escholarship.org/uc/item/1mn5m30x
https://escholarship.org/uc/item/1mn5m30x
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Richard Buckley, Peter Brink, Kodi Kojima, Wa’el Taha, Donald Moore, Mike Cunningham, AOTrauma Global Needs Analysis Group
Publikováno v:
Journal of European CME, Vol 6, Iss 1 (2017)
Introduction: To ensure best-quality education in orthopaedic trauma, the AOTrauma Education Commission conducted a Global Needs Analysis with practising surgeons worldwide. Material and methods: During July to November 2012, an email invitation to c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1220d4ce753944919c8188f169bd3b7c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.