Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"EDLP"'
Publikováno v:
Management Science, 1998 Dec 01. 44(12), S145-S160.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/779721
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2015, Vol. 49, Issue 7/8, pp. 1040-1066.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-01-2014-0047
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Academia Revista Latinoamericana de Administración, 2013, Vol. 26, Issue 3, pp. 356-372.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ARLA-07-2013-0093
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ellickson, Paul B., Misra, Sanjog
Publikováno v:
Marketing Science, 2008 Sep 01. 27(5), 811-828.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40057128
Publikováno v:
HAL
We study the price rigidity of regular and sale prices, and how it is affected by pricing formats (pricing strategies). We use data from three large Canadian stores with different pricing formats (Every-Day-Low-Price, Hi-Lo, and Hybrid) that are loca
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a569b99b689ce4746d08c6aa693bda65
https://hdl.handle.net/10419/246817
https://hdl.handle.net/10419/246817
Autor:
Ray, Sourav, Snir, Avichai, Levy, Daniel, Michael Lee-Chin & Family Institute for Strategic Business Studies
23 p. ; Includes bibliographical references (pp. 22-23) ; Last revision: November 24, 2021 ; The authors acknowledge the financial support of the SSHRC (Canada) and the IIMF (McMaster University). We study different notions of sale and regular prices
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1154::3d15c84810e1ef6c0e21bd5e846fe117
http://hdl.handle.net/11375/27256
http://hdl.handle.net/11375/27256
Autor:
Dujmušić, Katarina
Različiti formati prodavaonica i sve složenije maloprodajno okruženje ne otvaraju mnogo prostora maloprodajnom menadžmentu za postizanje konkurentnosti. Menadžment mora formirati cijenu prilagođenu tržištu i industriji, a kojom će ujedno ost
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::3429c43b30ea1f033e4465c9e2c214e8
https://www.bib.irb.hr/1144925
https://www.bib.irb.hr/1144925
Autor:
Zegarra Cavero, Nestor Jesus
The study of price and related topics is minor compared to the other three aspects of marketing. Nevertheless, pricing strategies are as important as any other strategies to support sales goals and further achieve a firm's mission. Dynamic pricing st
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3361::4bc4a93951c0f937fc2a51aa5f53fd89