Zobrazeno 1 - 10
of 1 021
pro vyhledávání: '"ECSI Model"'
Publikováno v:
In Journal of Air Transport Management September 2023 112
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In European research on management and business economics January-April 2017 23(1):23-32
Autor:
Paraskevi Sarantidou
Publikováno v:
European Journal of Management and Business Economics, Vol 26, Iss 3, Pp 294-312 (2017)
Purpose - The purpose of this paper is to investigate the role of the retailer’s brand strength as a potential predictor of loyalty. It also examines the role of customer satisfaction (CS) to the retailer’s loyalty as well as its impact on the re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7501e9908a194550a600d3fb5694a59d
Autor:
Chen Liang, Chenggang Li
Publikováno v:
Journal of Service Science and Management. 16:12-29
Publikováno v:
European Research on Management and Business Economics, Vol 23, Iss 1, Pp 23-32 (2017)
This article deals with the study of Corporate Responsibility (CR) under the European Customer Satisfaction Index (ECSI). The methodology of this empirical study, conducted among 629 customers staying at hotels in the city of Seville, is based on str
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/15ee53dc8ddc4e2da8b0d932e6a3df68
Publikováno v:
Tourism (13327461); 2018, Vol. 66 Issue 2, p208-226, 19p
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2007, Vol. 25, Issue 6, pp. 563-580.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/02634500710819941
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2003, Vol. 37, Issue 11/12, pp. 1703-1722.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/03090560310495429