Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"EBMT Paediat Dis Working Party"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Boztug, H., Zecca, M., Sykora, K.W., Veys, P., Lankester, A., Slatter, M., Skinner, R., Wachowiak, J., Potschger, U., Glogova, E., Peters, C., EBMT Paediat Dis Working Party
Publikováno v:
Annals of Hematology, 94(2), 297-306
Standard myeloablative conditioning regimens for children with acute lymphoblastic leukaemia are based on total body irradiation (TBI). However, TBI causes profound short-term and long-term side effects, provoking the necessity for alternative regime
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5487b3bd2e363097dd2c5f6c88f732f5
https://hdl.handle.net/1887/103293
https://hdl.handle.net/1887/103293
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.