Zobrazeno 1 - 10
of 157
pro vyhledávání: '"EARLY CHILDHOOD PROGRAMS"'
Autor:
Nahal Fakhari, Jessie-Lee D. McIsaac, Rebecca Feicht, Sarah Reddington, Susan Brigham, April Mandrona, Christine McLean, Mary Jane Harkins, Emma Stirling Cameron
Publikováno v:
International Journal of Qualitative Studies on Health & Well-Being, Vol 18, Iss 1 (2023)
Purpose Canadian new immigrant families (also known as newcomers) encounter challenges navigating systems when trying to access programmes critical for their children’s healthy development. The purpose of this study is to understand how newcomer fa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/af213de1bdc2408f97da8e999fdd0ffa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Regional Science. Aug2011, Vol. 51 Issue 3, p651-652. 2p.
Autor:
Ena’am Hassan Abu-Radwan
Publikováno v:
دراسات: العلوم التربوية, Vol 47, Iss 3 (2020)
This study aimed to detect the effectiveness level of kindergarten programs for children with hearing impairments (HIs) from parents’ the point of view.The study sample consisted of (43) parents.To achieve the study aims, the researcher developed a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a1ca3e96c184459daf99c19bf97f1dc1
Autor:
CARDONA-SOSA, LINA, MEDINA, CARLOS
Publikováno v:
Journal of the Latin American and Caribbean Economic Association, 2017 Apr 01. 17(2), 93-134.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/90004159
Publikováno v:
Journal of Children's Services, 2017, Vol. 12, Issue 4, pp. 224-238.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCS-07-2017-0030
Autor:
Mehtap Efe, Ilkay Ulutas
Publikováno v:
Educational Research for Policy and Practice. 21:375-388
This qualitative study reveals the experiences of teachers who work in public preschools using their initiative and effort to implement Montessori education in their classes. Data were collected from five Montessori-inspired teachers from different c
Autor:
White, Sammis B.1
Publikováno v:
Journal of Regional Science. Dec2011, Vol. 51 Issue 5, p1014-1016. 3p.
Autor:
Barnett, W Steven1
Publikováno v:
Business Economics. Oct2011, Vol. 46 Issue 4, p261-263. 3p.