Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"E.V. Portnyagina"'
Publikováno v:
Педиатрическая фармакология, Vol 8, Iss 1, Pp 116-119 (2011)
In hydronephrosis, dysplasia of connective tissue results in hemostatic system disorders manifesting themselves as hemorrhagic mesenchimal dysplasia. The article analyses the coagulograms of 63 children with renal hydronephrosis in pre-school age. Th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5487703f864849ddb03641bf36f7e48c
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 296, p 08013 (2021)
The education sector is one of the most vulnerable levels of public social management. The main contradiction here lies in the presence of a purpose to perform a social order for the creation of conditions for receiving education by various categorie
Autor:
E.V. Portnyagina, M.A. Loshchilova
Publikováno v:
TRENDS IN THE DEVELOPMENT OF SCIENCE AND EDUCATION.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
M.A. Loshchilova, E.V. Portnyagina
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 28, p 01064 (2016)
The article presents the analysis of different approaches to the definition of "juvenile technologies", presented both in scientific publications and in the activities of institutions engaged in the work with minors, including those who have found th
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.