Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"E.T. de Oliveira"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mejía-Méndez, Jorge L.1,2 (AUTHOR) jorge.mejiamz@udlap.mx, Sánchez-Ante, Gildardo3 (AUTHOR) gildardo.sanchez@tec.mx, Minutti-Calva, Yulianna2 (AUTHOR) karen.schurenkamperco@udlap.mx, Schürenkämper-Carrillo, Karen2 (AUTHOR) ricardo.buendiaca@udlap.mx, Navarro-López, Diego E.3 (AUTHOR) diegonl@tec.mx, Buendía-Corona, Ricardo E.2 (AUTHOR), González-Chávez, Ma. del Carmen Ángeles1 (AUTHOR) carmeng@colpos.mx, Sánchez-López, Angélica Lizeth3 (AUTHOR) alsl@tec.mx, Lozada-Ramírez, J. Daniel2 (AUTHOR) jose.lozada@udlap.mx, Sánchez-Arreola, Eugenio2 (AUTHOR) jose.lozada@udlap.mx, López-Mena, Edgar R.3 (AUTHOR) jose.lozada@udlap.mx
Publikováno v:
Pharmaceuticals (14248247). Aug2024, Vol. 17 Issue 8, p1051. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Univ Sao Paulo, Ctr Agr Biotechnol, CEBTEC, FEALQ,ESA Luiz de Querioz, BR-13416145 Piracicaba, SP, Brazil
Publikováno v:
ICIW
Notwithstanding all the technology being invested in education, students still have to cope with a massive input of instructional information. However, many insulated initiatives from education community have been put forward. Each initiative by itse
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.