Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"E.S. Kwok"'
Publikováno v:
CJEM. 19:S44-S45
Introduction: Highly frequent users (HFU) of the emergency department (ED) remain a poorly defined and complex population. This study describes patient and visit characteristics for HFU of the ED, and analyzes subgroups of patients with mental illnes
Publikováno v:
CJEM. 19:S65
Introduction: Safety culture is defined as the shared beliefs that an organization’s employees hold relative to workplace safety. Perceptions of workplace safety culture within paramedic services have been shown to be associated with patient and pr
Autor:
H.J. Ovens, A. Chopra, S. Horak, C. Kim Sing, A. Dukelow, N. Barclay, E.S. Kwok, D.J. MacKinnon, K. McLelland, Grant Innes, D. Kalla, M. Sivilotti, A. Chochinov
Publikováno v:
CJEM. 19:S33
Introduction: Emergency department (ED) access block is the #1 safety concern in Canadian EDs. Its main cause is hospital access block, manifested by prolonged boarding of inpatients in EDs. Hospital administrators often believe this problem is too b
Publikováno v:
CJEM. 19:S32
Introduction/Innovation Concept: Digital media are a new frontier in medical education scholarship. Asynchronous education resources facilitate a multi-modal approach to teaching, and allows residents to personalize their learning to achieve mastery
Publikováno v:
CJEM. 18:S85-S85
Introduction: The goal of this study was to determine if emergency department (ED) surge and end of shift assessment of patients affect the extent of diagnostic tests, therapeutic interventions performed and accuracy of diagnosis prior to referral of
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.