Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"E.R. Di Paolo"'
Publikováno v:
European Journal of Hospital Pharmacy. 22:A50.2-A50
Background Asthma and virus-induced wheezing are among the most common diseases in childhood, with the special problem that the response to treatment relies heavily on the correct use of the inhalation device to deliver the drug. However correct deli
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ugo Dolci, E.R. Di Paolo, L. Berger-Gryllaki, Jocelyne Quillet Cotting, André Pannatier, Anne-Laure Sidler-Moix
Publikováno v:
Paediatric Respiratory Reviews. 11:S39
Objective: To determine the influence of nebulizer types and nebulization modes on bronchodilator delivery in a mechanically ventilated pediatric lung model. Design: In vitro, laboratory study. Setting: Research laboratory of a university hospital. I
Autor:
André Pannatier, E.R. Di Paolo, Markoulina Berger-Gryllaki, Ugo Dolci, Jocelyne Quillet Cotting, Anne-Laure Sidler-Moix
Publikováno v:
Paediatric Respiratory Reviews. 11:S109
(± SD, n=5), *p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.