Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"E.P.H. Colbers"'
Autor:
E.P.H. Colbers, David M. Burger, Kirsten Velthoven-Graafland, J.P.H. Drenth, C.T.M.M. de Kanter, Elise J. Smolders
Publikováno v:
Journal of Antimicrobial Chemotherapy, 72, 486-489
Journal of Antimicrobial Chemotherapy, 72(2), 486. Oxford University Press
Journal of Antimicrobial Chemotherapy, 72, 2, pp. 486-489
Journal of Antimicrobial Chemotherapy, 72(2), 486. Oxford University Press
Journal of Antimicrobial Chemotherapy, 72, 2, pp. 486-489
Contains fulltext : 169944.pdf (Publisher’s version ) (Closed access) BACKGROUND: Atazanavir is boosted with the cytochrome P450 (CYP) 3A4 inhibitor ritonavir. When combined with the CYP3A4 substrate daclatasvir, the daclatasvir dosage should be re
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c9d936e6377eb7d38448068e4be870c7
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/348356
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/348356
Publikováno v:
Journal of Antimicrobial Chemotherapy, 65, 3, pp. 538-42
Journal of Antimicrobial Chemotherapy, 65, 538-42
Journal of Antimicrobial Chemotherapy, 65, 538-42
Contains fulltext : 89772.pdf (Publisher’s version ) (Closed access) OBJECTIVES: To determine the pharmacokinetic profiles of lopinavir and ritonavir in two newly developed generic co-formulations for HIV-infected children (Lopimune paediatric tabl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a1d48e6b2e08d49ac1146e2a62728649
https://hdl.handle.net/2066/89772
https://hdl.handle.net/2066/89772
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.