Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"E.N. Okwuduba"'
Publikováno v:
Bulgarian Journal of Science and Education Policy, Vol 13, Iss 2, Pp 263-286 (2019)
The relationship between emotional intelligence and academic performance is well established but less is known about how six emotional abilities predict academic performance. Using a sample of 164 undergraduate students, the researchers examined the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/96638f58b3114b81a0e1a171395a5a5e
Autor:
E.N. Okwuduba, E.C. Okigbo
Publikováno v:
Bulgarian Journal of Science and Education Policy, Vol 12, Iss 2, Pp 418-434 (2018)
A lot of research studies have been conducted on effects of teaching methods on academic performance of students and they proved to be significant. But there is a discordant view on their results. This study uses meta-analytic review to harmonize stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c3f16d14a00a41f2817c89b707b55236
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.