Zobrazeno 1 - 10
of 106
pro vyhledávání: '"E.N. Lazareva"'
Autor:
E.N. Lazareva
Publikováno v:
Juvenis Scientia, Iss 11-12, Pp 11-13 (2019)
Effective management is always accompanied by a desire for optimization and improvement. The influence of dynamically changing external factors determines the need for correction and justification of the most promising management decisions in the fie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0540567104d048619dd572befb49a415
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
T.V. Vasilyeva, E.N. Lazareva
Publikováno v:
ECONOMIC VECTOR. 4:63-67
Autor:
E.N. Lazareva
Publikováno v:
ECONOMIC VECTOR. 3:65-69
Autor:
O.E. Sergeeva, E.N. Lazareva
Publikováno v:
Juvenis Scientia. :9-12
The formation of a territory brand determines a positive competitive image of the region as a new economic entity and is based on attracting efficient market tools, where marketing is a priority means. The object of the research article is the brand