Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"E.J. Spamer"'
BLENDED LEARNING, AND OPEN AND DISTANCE LEARNING: IMPLICATIONS FOR BEST PRACTICE IN HIGHER EDUCATION
Publikováno v:
Progressio: South African Journal for Open and Distance Learning Practice. 37
The provision of higher education in South Africa and in many parts of the world is challenged by the enrolment of large numbers of students, many of whom cannot attend classes or afford conventional face-to-face tuition. This has forced institutions
Publikováno v:
High Ability Studies, 13(1), 21-33. Taylor and Francis Ltd.
Nieuwenhuis, C W, Spamer, E J & van Rossum, J H A 2002, ' A prediction function for identifying talent in 14-to 15-year old female field hockey players ', High Ability Studies, vol. 13, no. 1, pp. 21-33 . https://doi.org/10.1080/13598130220132280
Nieuwenhuis, C W, Spamer, E J & van Rossum, J H A 2002, ' A prediction function for identifying talent in 14-to 15-year old female field hockey players ', High Ability Studies, vol. 13, no. 1, pp. 21-33 . https://doi.org/10.1080/13598130220132280
The object of this study was to identify kinanthropometric, motor-physical and psychological variables and specific field hockey skills that influence field hockey performance at the age of 14 to 15 years. The two top girls' field hockey teams in the
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.