Zobrazeno 1 - 10
of 329
pro vyhledávání: '"E.J. Müller"'
Autor:
N.L. Taylor, A. D'Souza, B.R. Munn, J. Lv, L. Zaborszky, E.J. Müller, G. Wainstein, F. Calamante, J.M. Shine
Publikováno v:
NeuroImage, Vol 260, Iss , Pp 119455- (2022)
Complex cognitive abilities are thought to arise from the ability of the brain to adaptively reconfigure its internal network structure as a function of task demands. Recent work has suggested that this inherent flexibility may in part be conferred b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/51565cadff97476ea29d7a9bf686e202
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
INTRODUCTION: Sepsis, a life-threatening organ dysfunction syndrome occurring in the context of severe infections, remains a major burden on global health with high morbidity and high mortality rates. Despite recent advances in the understanding of i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::fdf8fd56c8a5b7db909e61cf4db81861
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3219359
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3219359
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.