Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"E.G. Denisova"'
Publikováno v:
Психологическая наука и образование, Vol 29, Iss 1, Pp 16-30 (2024)
This study aims to comprehensively explore the emotional, personal, and metacognitive predictors of the psychological well-being of teachers. The article presents the results of identifying personality traits, features of the emotional sphere and reg
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eede6245a511465bbba5a6428d8fac9e
Autor:
E.M. Kovsh, D.V. Yavna, V.V. Babenko, P.N. Ermakov, E.V. Vorobyeva, E.G Denisova, D.S. Alekseeva
Publikováno v:
Экспериментальная психология, Vol 15, Iss 3, Pp 121-139 (2022)
The work is aimed at describing the relationship between the genes COMT, DRD4, 5HT2A, MAOA with the success of facial expression recognition. These genes play an important role in various emotional and cognitive processes. At the same time, hereditar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b9c255139aa54f9d90181d46c641e3e6
Publikováno v:
Психологическая наука и образование. 27:85-96
This study aims to comprehensively explore the emotional, personal, and metacognitive predictors of students’ psychological well-being. The article presents the results of identifiesying supporting and dysfunctional factors that affect the level of
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
E.M. Kovsh, P.N. Ermakov, V.V. Babenko, E.V. Vorobyeva, D.V. Yavna, E.G. Denisova, D.S. Alekseeva
Publikováno v:
ПСИХОФИЗИОЛОГИЯ И ПСИХОНЕЙРОЭНДОКРИНОЛОГИЯ.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.