Zobrazeno 1 - 10
of 94
pro vyhledávání: '"E.A. van Reijmersdal"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Mass Media Ethics, 36(3), 154-169. Routledge
Many consumers fail to identify online sponsored content as advertising. This is an ethical problem because consumers need to know when they are exposed to advertising so they can raise counterarguments. To enhance transparency, guidelines have been
Publikováno v:
Journal of Consumer Behaviour, 19, 5, pp. 438-449
Journal of Consumer Behaviour, 19, 438-449
Journal of Consumer Behaviour, 19(5), 438-449. John Wiley & Sons
Journal of Consumer Behaviour, 19, 438-449
Journal of Consumer Behaviour, 19(5), 438-449. John Wiley & Sons
Contains fulltext : 219409.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) Many adolescents are inseparable from their smartphones on which they are often confronted with covert advertising-like mobile advergames. This study explores the roles of brand fa
Publikováno v:
Journal of Advertising, 49(3), 344-366
Journal of Advertising 49 (2020) 3
Journal of Advertising 49 (2020) 3
The amount of literature on the effects of disclosing sponsored content has increased greatly in recent years. Although the literature provides valuable insights into the effects of disclosing sponsored content, several research gaps remain, such as
Autor:
Esther Rozendaal, E.A. van Reijmersdal
Publikováno v:
Communications : The European Journal of Communication Research, 45(3), 378-388. De Gruyter
Communications, 45, 3, pp. 378-388
Communications, 45, 378-388
Communications, 45, 3, pp. 378-388
Communications, 45, 378-388
Contains fulltext : 219424.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) This article elaborates on one of the main characteristics of digital native and embedded advertising: its lack of transparency. Challenges and opportunities for disclosing native
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::30bfb4961ef81d22aa9cca5c940010db
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/transparency-of-digital-native-and-embedded-advertising-opportunities-and-challenges-for-regulation-and-education(059fb4b2-7da5-4033-be2d-abb55187b7d1).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/transparency-of-digital-native-and-embedded-advertising-opportunities-and-challenges-for-regulation-and-education(059fb4b2-7da5-4033-be2d-abb55187b7d1).html
Publikováno v:
International Journal of Advertising, 37, 671-697
International Journal of Advertising, 37, 5, pp. 671-697
International Journal of Advertising, 37(5), 671-697. Routledge
International Journal of Advertising 37 (2018) 5
International Journal of Advertising, 37(5), 671-697
International Journal of Advertising, 37, 5, pp. 671-697
International Journal of Advertising, 37(5), 671-697. Routledge
International Journal of Advertising 37 (2018) 5
International Journal of Advertising, 37(5), 671-697
Contains fulltext : 200673.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) Despite the popularity of the Persuasion Knowledge Model, and its persistent relevance given the omnipresence of sponsored content (e.g. brand placement in TV programmes and video
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.