Zobrazeno 1 - 10
of 260
pro vyhledávání: '"E.A. Mikhailova"'
Publikováno v:
Water Science, Vol 29, Iss 2, Pp 93-108 (2015)
Spatial and temporal land cover changes can reduce or accelerate lake sedimentation. This study was conducted to examine morphometry and bathymetry, and the long-term changes (over 75 years) in sedimentation in the Lake Issaqueena reservoir, South Ca
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/13319640028b46e4bbac54fa3b64fda2
Publikováno v:
Water Science, Vol 29, Iss 2, Pp 123-133 (2015)
Riparian buffer zones (RBZs) are critical for protecting stream water quality. High Resolution Light Detection and Ranging (LiDAR) data provides a way to locate channels where water can flow through a RBZ and into a stream. The objectives of this stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/943718d75e85409fa6272fac9fe99b47
Publikováno v:
Вопросы современной педиатрии, Vol 6, Iss 3, Pp 85-88 (2007)
The article compares the efficacy of two medications containing cetirizine in the form of drops in treating atopic dermatitis in 6–24 months old children. It is shown that the use of both medications in complex treatment of atopic dermatitis childr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/03ef39d6a0164a228026ac67850e13e4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
M.V. Fomina, I.E. Lyashenko, O.O. Zherebyatyeva, T.A. Fateeva, O.Ya. Sokolova, E.A. Mikhailova, E.V. Liskova, S.B. Kirghizova
Publikováno v:
Medical Education and Professional Development. 12:128-134
Publikováno v:
Mining informational and analytical bulletin. :42-57
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.