Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"E.A. Aziz"'
Publikováno v:
Journal of ICT Research and Applications, Vol 5, Iss 1, Pp 17-34 (2013)
This research employs free model that uses only sentential features without paragraph context to extract topic sentences of a paragraph. For finding optimal combination of features, corpus-based classification is used for constructing a sentence clas
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d182820eaadf42fcbcf9eca4a2281b39
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ITB Journal of Information and Communication Technology, Vol 5, Iss 1, Pp 17-34 (2011)
Journal of ICT Research and Applications, Vol 5, Iss 1, Pp 17-34 (2013)
Journal of ICT Research and Applications, Vol 5, Iss 1, Pp 17-34 (2013)
This research employs free model that uses only sentential features without paragraph context to extract topic sentences of a paragraph. For finding optimal combination of features, corpus-based classification is used for constructing a sentence clas
Publikováno v:
ICEEI
Time constraints often lead a reader of scientific paper to read only the title and abstract of the paper, but reading these parts is often ineffective. This study aims to extract information automatically in order to help the readers get structured
Autor:
E.A. Aziz
Publikováno v:
International Multi Topic Conference, 2002. Abstracts. INMIC 2002..
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.