Zobrazeno 1 - 10
of 283
pro vyhledávání: '"E. de Vet"'
Autor:
N.R. den Braver, E. de Vet, G. Duijzer, J. ter Beek, S.C. Jansen, G.J. Hiddink, E.J.M. Feskens, A. Haveman-Nies
Publikováno v:
International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity, Vol 14, Iss 1, Pp 1-11 (2017)
Abstract Background Although there are many effective lifestyle interventions for type 2 diabetes (T2DM) prevention, insight into effective intervention pathways, especially of long-term interventions, is often lacking. This study aims to provide ins
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a1f2ee99853f48459c1590599c4f55de
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Public Health. 32
Background In the Netherlands, since 2015, a paradigm shift towards client-centred ‘care for youth’ initiated a focus on client autonomy, enabling clients to make informed decisions in their care process. Client autonomy is assumed to positively
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.