Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"E. Yerushalmi"'
Publikováno v:
Physical Review Special Topics. Physics Education Research, Vol 3, Iss 2 (2007)
In higher education, instructors’ choices of both curricular material and pedagogy are determined by their beliefs about learning and teaching, the values of their profession, and perceived external constraints. Dissemination of research-based educ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d89f9bb82d6049d6bbc074f871414d93
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
"Self-diagnosis tasks" aim at fostering diagnostic behavior by explicitly requiring students to present diagnosis as part of the activity of reviewing their problem solutions. We have been investigating the extent to which introductory physics studen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b145ffd27331dcaa5d432c65c7e1ae89
http://arxiv.org/abs/1603.03105
http://arxiv.org/abs/1603.03105
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
E. Yerushalmi, A. Mason, E. Cohen, C. Singh, Mel Sabella, Charles Henderson, Chandralekha Singh
Previously we discussed how well students in an introductory physics course diagnosed their mistakes on a quiz problem with different levels of scaffolding support. In that case, the problem they self-diagnosed was unusually difficult. We also discus
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5bccb8b9d0aeed0e1aee8aac0fcb9d34