Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"E. Warnecke"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Allison Turnock, Irene Tatjana Lichtwark, Tim J Wilkinson, Boaz Shulruf, Mathew Begun, Warwick Bagg, E Warnecke, Margaret Hay, Phillippa Poole
Publikováno v:
Medical Journal of Australia. 208:214-218
Objectives: To estimate the efficacy of selection tools employed by medical schools for predicting the binary outcomes of completing or not completing medical training and passing or failing a key examination; to investigate the potential usefulness
Publikováno v:
Mindfulness. 9:1615-1626
Type 2 diabetes mellitus (T2DM) is a prevalent chronic condition that is associated with a high degree of psychological distress. The aim of this study was to evaluate the effectiveness of a novel approach to delivering an intervention of mindfulness
Publikováno v:
Higher Education Research & Development. 37:468-483
Psychological distress is prevalent in doctoral degree training and affects students’ completion time. It is crucial to monitor the amount of distress experienced and understand the causes for it to inform the type of support most needed. This mixe
Publikováno v:
Journal of American college health : J of ACH. 67(4)
Objectives: To examine the impact of guided mindfulness practice on psychological distress and psychological capital (hope, optimism, resilience, and efficacy) in doctoral candidates. Participants:...
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Rural and Remote Health. 17
Publikováno v:
Australasian Medical Journal, Vol 10, Iss 12, Pp 1063-1070 (2017)
Background: Many medical schools in Australia and Internationally struggle to engage medical students along a research pathway. Aims: The aim of this study was to identify medical student’s confidence, attitudes and perceived obstacles to participa
Autor:
S Mulcahy, E Warnecke, Peta-Ann Teague, Richard Turner, Petr Otahal, Bunmi S. Malau-Aduli, Cees P. M. van der Vleuten
Publikováno v:
Creative Education. :937-942
Objective Structured Clinical Examinations (OSCEs) have been used globally in evaluating clinical competence in the education of health professionals. Despite the objective intent of OSCEs, scoring methods used by examiners have been a potential sour