Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"E. Ullstadius"'
Publikováno v:
Behavioural Neurology, Vol 5, Iss 4, Pp 219-227 (1992)
Previous studies have claimed that children with autism are poor imitators and a lack of imitative capacity has been included by some investigators as one early sign of autism. Presented here are results from a pilot study focusing on observed imitat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7b1c15cbb85e4c339511468a1b747ef6
Publikováno v:
Behavioural neurology. 5(4)
Previous studies have claimed that children with autism are poor imitators and a lack of imitative capacity has been included by some investigators as one early sign of autism. Presented here are results from a pilot study focusing on observed imitat
Autor:
E. Ullstadius
Publikováno v:
Journal of Reproductive and Infant Psychology. 18:239-247
Reciprocity in interaction has been claimed to be an important aspect of neonatal imitation. In order to respond, an adult partner must be able to apprehend infant cues of imitation. The possibility of identifying neonatal imitation by inspecting inf
Publikováno v:
Pediatric research. 44(5)
Imitation of tongue protrusion and mouth opening was studied in eight infants with Down's syndrome. Five of the children were observed at approximately 1 mo, seven around 3 mo, and seven at 4 mo. The only significant group result revealed imitation o
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.