Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"E. Susilaningsih"'
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, Vol 8, Iss 4, Pp 475-481 (2019)
Teaching materials are one of the supportive facilities in achieving successful learning. This study employed teaching materials characterized by Multiple Representations and Contextual Teaching Learning. This research intended to reveal the understa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/db3db739ace543618f6cb35eafdeb577
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1918:052079
This study aims to develop an e-learning-based evaluation tool to assist teachers and students in distance learning activities about energy sources in elementary schools. Preliminaries conducted by researchers in ten elementary schools in Cirebon Reg
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1918:032024
Assessment of online problem-solving abilities that are integrated on knowledge test questions to measure the cognitive aspects of students is very necessary during a pandemic. This study aims to disseminate test instruments, to measure students’ p
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1918:032028
This research aims to analyze the achievement of students’ practical skills in learning chemistry on acid-base material. The subjects in this research were students of grade 11 senior high school. The research method used was an experimental design
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1567:022055
Acid-base is one of the first abstract chemistry course that high school student encounter. Research shows that many students find difficulty on the definition, macroscopic and microscopic conceptual comprehend. This research has the aim to identify
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1567:042067
The purpose of this study was to : 1) an understanding of quality assurance in science teachers; 2) implementation of the integrated science learning quality assurance; 3) a conceptual model of the integrated science learning quality assurance. The I
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.