Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"E. Sánchez Ortiz"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
M.T. Esqué Ruiz, M. Izco Urroz, M.G. Moretones Suñol, E. Sánchez Ortiz, J. Figueras Aloy, M. de Lamo Camino, J.M. Rodríguez Miguélez
Publikováno v:
Anales de Pediatría, Vol 84, Iss 4, Pp 211-217 (2016)
Resumen: Introducción: Las unidades neonatales son uno de los ámbitos hospitalarios más expuestos a la comisión de errores de tratamiento. El error de medicación (EM) se define como el incidente, evitable, secundario a la utilización inapropiad
Autor:
M.G. Moretones Suñol, J. Figueras Aloy, J.M. Rodríguez Miguélez, M. de Lamo Camino, E. Sánchez Ortiz, M. Izco Urroz, M.T. Esqué Ruiz
Publikováno v:
Anales de Pediatría (English Edition), Vol 84, Iss 4, Pp 211-217 (2016)
Introduction: Neonatal units are one of the hospital areas most exposed to committing treatment errors. A medication error (ME) is defined as the avoidable incident secondary to drug misuse that causes or may cause harm to the patient.The aim of this
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.