Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"E. Pisha"'
Autor:
Lynda L. Song, Rajendra G. Mehta, Lisa A. Shamon, Hyeh Jean Jeong, E. Mata-Greenwood, A. Douglas Kinghorn, Sang Kook Lee, J. M. Pezzuto, Meishiang Jang, E. Pisha
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::800b2617ead4985affc235c25b18d81b
https://doi.org/10.1201/9781315139272-5
https://doi.org/10.1201/9781315139272-5
Autor:
Lorelei E. Pisha, Karin H. Spencer
This chapter details the use of the Diversity Teacher Belief Q-Sort (DTBQ) as a springboard to reflective conversations about work with diverse populations of children and their families. The DTBQ tool is provided and guidelines, including concrete s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::76cd71c81e27e15205bd522299117acc
https://doi.org/10.1108/s0270-402120150000019005
https://doi.org/10.1108/s0270-402120150000019005
Autor:
Harry H. S. Fong, Edward J. Kennelly, Leng Chee Chang, Krishna P.L. Bhat, John M. Pezzuto, E. Pisha, A. D. Kinghorn
Publikováno v:
Journal of natural products. 61(10)
Four novel steroidal alkaloids, (+)-(20S)-20-(dimethylamino)-3-(3'alpha-isopropyl)-lactam-5alpha-+ ++preg n-2-en-4-one (1), (+)-(20S)-20-(dimethylamino)-16alpha-hydroxy-3-(3'alpha-isopropyl) -la ctam-5alpha-pregn-2-en-4-one (2), (+)-(20S)-3-(benzoyla
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.