Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"E. Passelegue"'
Publikováno v:
Plant Science. 85:61-69
The cDNA clone (CHEM4) coding for a stress-induced protein has been isolated from a mercuric chloride-treated maize (Zea mays L.) cDNA library by differential screening. Nucleotide sequence analysis of the 694-bp-cDNA insert predicts an open reading
Autor:
Geneviève Genot, Pierre Frendo, Gérard Burkard, E. Passelegue, C. Martin, William Nasser, D. Amegninou, Jocelyne Marivet, M. Margis-Pinheiro, Luc Didierjean
Publikováno v:
Developments in Plant Pathology ISBN: 9789401047616
A cDNA library from mercuric chloride-treated maize has been differentially screened using cDNAs derived from chemically-treated and untreated plants. This resulted in the isolation of 11 different cDNA families which have been characterized by seque
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::51991ee8cc883ac8d8187df32f0bf8b6
https://doi.org/10.1007/978-94-011-1737-1_69
https://doi.org/10.1007/978-94-011-1737-1_69
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.