Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"E. IMBORNONE"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
E. FARINA, F. MANTOVANI, R. FIORAVANTI, G. ROTELLA, F. VILLANELLI, E. IMBORNONE, F. OLIVOTTO, M. TINCANI, M. ALBERINI, E. PETRONE, R. NEMNI, POSTIGLIONE, ALFREDO
We evaluated the efficacy of a stimulation program mainly based on recreational and occupational activities, associated with a brief cycle of support psychotherapy for patients and caregivers, in mild to moderate Alzheimer Disease (AD) associated or
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3730::c2ea866f0a5f40639e07292e571bc232
http://hdl.handle.net/11588/109329
http://hdl.handle.net/11588/109329
Autor:
E, Farina, R, Fioravanti, R, Pignatti, M, Alberoni, F, Mantovani, G, Manzoni, L, Chiavari, E, Imbornone, F, Villanelli, R, Nemni
Publikováno v:
European journal of physical and rehabilitation medicine. 46(1)
Performance measures are tools aimed to directly evaluate social function in older adults. The authors present the standardization of a new direct performance measure for patients with dementia, the functional living skills assessment (FLSA).FLSA was
Publikováno v:
Journal of neuropsychology. 2(2)
One possible pathological mechanism underlying the rightward bisection error of right-brain-damaged patients with left spatial neglect is a leftward relaxation of the spatial representational medium. This view was originally based on the finding that
Autor:
Elisabetta, Farina, R, Fioravanti, L, Chiavari, E, Imbornone, M, Alberoni, S, Pomati, G, Pinardi, R, Pignatti, C, Mariani
Publikováno v:
Acta neurologica Scandinavica. 105(5)
To evaluate the efficacy of two different procedures of individual cognitive training in mild to moderate Alzheimer's Disease (AD).Twenty-two AD patients entered the study. We compared stimulation of procedural memory (group 1) with training of parti
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.