Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"E. Horesh"'
Publikováno v:
Simulation & Gaming. 53:317-334
Young children depend on the non-symbolic representation of numbers for their numeracy understanding and decision-making. The objective of the current research was to examine whether the use of an augmented virtuality (AV) system to represent numbers
Publikováno v:
Journal of Investigative Dermatology. 142:S277
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
E. Horesh
Publikováno v:
International Affairs. 54:345-347
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Israel journal of dental sciences. 2(3)
The effect of fluoride drop supplementation was investigated in a longitudinal study initiated in 1980. The def-t and DMF-T indices were used to estimate the incremental caries rate of the deciduous and first molars of 211 children aged 7-8 and 9.5-1