Zobrazeno 1 - 10
of 85
pro vyhledávání: '"E. Fivaz‐Depeursinge"'
Publikováno v:
Social Development. 14:361-378
A new observational procedure, Trilogue Play with Still-face, revealed 4-month-olds’ capacities to address both their fathers and mothers, by rapidly shifting gaze and affect between them. Infants were observed in four interactive contexts: (1) ‘
Publikováno v:
Journal de Pédiatrie et de Puériculture. 8:363-366
Comment l'interaction pere-mere-bebe evolue-t-elle au cours de la premiere annee? Les etudes concernant les interactions precoces ont d'abord ete focalisees sur l'interaction mere-bebe dont les caracteristiques sont maintenant assez bien connues. La
Autor:
J P, McHale, E, Fivaz-Depeursinge
Publikováno v:
Clinical child and family psychology review. 2(2)
This paper outlines recent conceptual and methodological developments in the assessment of triadic and family group process during infancy and toddlerhood. Foundations of the emerging family group process are identified, and conditions specific to th
Publikováno v:
Journal of clinical psychology. 55(4)
Body formations of therapist and couple during therapy sessions mainly function to signal their degree of readiness to interact or their degree of engagement in the therapeutic process, which is one contextual display of their affective communication
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
E, Fivaz-Depeursinge
Publikováno v:
Revue medicale de la Suisse romande. 111(2)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.