Zobrazeno 1 - 10
of 1 034
pro vyhledávání: '"E. Faure"'
Autor:
M. A. Serge, F. Mazier, R. Fyfe, M.-J. Gaillard, T. Klein, A. Lagnoux, D. Galop, E. Githumbi, M. Mindrescu, A. B. Nielsen, A.-K. Trondman, A. Poska, S. Sugita, J. Woodbridge, D. Abel-Schaad, C. Åkesson, T. Alenius, B. Ammann, S. T. Andersen, R. Scott Anderson, M. Andrič, L. Balakauskas, L. Barnekow, V. Batalova, J. Bergman, H. John B. Birks, L. Björkman, A. E. Bjune, O. Borisova, N. Broothaerts, J. Carrion, C. Caseldine, J. Christiansen, Q. Cui, A. Currás, S. Czerwiński, R. David, A. L. Davies, R. De Jong, F. Di Rita, B. Dietre, W. Dörfler, E. Doyen, K. J. Edwards, A. Ejarque, E. Endtmann, D. Etienne, E. Faure, I. Feeser, A. Feurdean, E. Fischer, W. Fletcher, F. Franco-Múgica, E. D. Fredh, C. Froyd, S. Garcés-Pastor, I. García-Moreiras, E. Gauthier, G. Gil-Romera, P. González-Sampériz, M. J. Grant, R. Grindean, J. N. Haas, G. Hannon, A.-J. Heather, M. Heikkilä, K. Hjelle, S. Jahns, N. Jasiunas, G. Jiménez-Moreno, I. Jouffroy-Bapicot, M. Kabailienė, I. M. Kamerling, M. Kangur, M. Karpińska-Kołaczek, A. Kasianova, P. Kołaczek, P. Lagerås, M. Latalowa, J. Lechterbeck, C. Leroyer, M. Leydet, M. Lindbladh, O. Lisitsyna, J.-A. López-Sáez, John Lowe, R. Luelmo-Lautenschlaeger, E. Lukanina, L. Macijauskaitė, D. Magri, D. Marguerie, L. Marquer, A. Martinez-Cortizas, I. Mehl, J. M. Mesa-Fernández, T. Mighall, A. Miola, Y. Miras, C. Morales-Molino, A. Mrotzek, C. Muñoz Sobrino, B. Odgaard, I. Ozola, S. Pérez-Díaz, R. P. Pérez-Obiol, C. Poggi, P. Ramil Rego, M. J. Ramos-Román, P. Rasmussen, M. Reille, M. Rösch, P. Ruffaldi, M. Sanchez Goni, N. Savukynienė, T. Schröder, M. Schult, U. Segerström, H. Seppä, G. Servera Vives, L. Shumilovskikh, H. W. Smettan, M. Stancikaite, A. C. Stevenson, N. Stivrins, I. Tantau, M. Theuerkauf, S. Tonkov, W. O. van der Knaap, J. F. N. van Leeuwen, E. Vecmane, G. Verstraeten, S. Veski, R. Voigt, H. Von Stedingk, M. P. Waller, J. Wiethold, K. J. Willis, S. Wolters, V. P. Zernitskaya
Publikováno v:
Land, Vol 12, Iss 5, p 986 (2023)
Reliable quantitative vegetation reconstructions for Europe during the Holocene are crucial to improving our understanding of landscape dynamics, making it possible to assess the past effects of environmental variables and land-use change on ecosyste
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df11e3375ea84fa1b270af3f74f6e9b8
Publikováno v:
HemaSphere, Vol 6, Pp 1209-1210 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5ed9b7355fd4a368653063620d10184
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
M. Ouafi, A. Regueme, I. Alcaraz, H. Bazus, A. Salmon-Rousseau, A. Guigon, E. Faure, O. Robineau, D. Hober, E. Alidjinou
Publikováno v:
Médecine et Maladies Infectieuses Formation. 2:S68-S69
Autor:
S. Duflos, M. Broyez, O. Paquet, E. Faure, A. Assaf, K. Faure, F. Moreau, F. Diafi, I. Kerjean, F. Vuotto
Publikováno v:
Médecine et Maladies Infectieuses Formation. 2:S174-S175
Publikováno v:
Médecine et Maladies Infectieuses Formation. 2:S146-S147
Publikováno v:
Médecine et Maladies Infectieuses Formation. 2:S91-S92
Autor:
Marguerite E. Faure, Ricardo P.J. Budde, Annemien E. van den Bosch, Jeroen M. Wilschut, Tim ten Cate, Anthonie L. Duijnhouwer, Jolien W. Roos-Hesselink, Alexander Hirsch
Publikováno v:
International journal of cardiology. Heart & vasculature, 47
IJC Heart & Vasculature, 47:101224. Elsevier
IJC Heart & Vasculature, 47:101224. Elsevier
Contains fulltext : 293521.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) 01 augustus 2023
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e0aa8eb1749011140c57b5b3e87120c8
Autor:
Caroline E. Faure, Beverly M. Ray
Publikováno v:
Journal of Kinesiology & Wellness. 10:40-55
Experiential learning is a critical component of sport management student learning and one that can transform the learning process. Not only are students able to apply classroom-acquired knowledge into practical situations, they are also provided the