Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"E. Dougeni"'
Publikováno v:
Radiation Protection Dosimetry. 147:147-150
Current concerns focus on the high doses encountered in computed tomography (CT) examinations as they are extending towards younger and more radiosensitive patients. Previous work produced conversion coefficients for effective dose (E) from dose-leng
Publikováno v:
European journal of radiology. 81(4)
An increasing number of publications and international reports on computed tomography (CT) have addressed important issues on optimised imaging practice and patient dose. This is partially due to recent technological developments as well as to the st
Autor:
E. Dougeni, A A Karatza, Christina Kalogeropoulou, George Panayiotakis, H. Delis, Spyros Skiadopoulos, S P Mantagos
Publikováno v:
The British journal of radiology. 80(958)
In a special care baby unit, neonates, mainly premature, encounter serious to life-threatening diseases, the timely diagnosis and treatment of which may require a large number of radiographs. Increased neonatal radiosensitivity and longer life expect
Autor:
V. Zolota, D. Dougenis, E. Dougeni, A. Siampalioti, H. Stamou-Kouki, Efstratios Koletsis, Efstratios Apostolakis
Publikováno v:
Lung Cancer. 55:S15
Autor:
Christina Kalogeropoulou, G.S. Panayiotakis, Ageliki A. Karatza, E. Dougeni, Stefanos Mantagos, H Delis
Publikováno v:
Pediatric Research. 58:387-387
Background/Aims: Premature or seriously ill neonates, often undergo a considerable number of radiographic examinations during their stay in the Neonatal Intensive Care Unit. The increased radiosensitivity of neonates due to the highly mitotic state o
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.