Zobrazeno 1 - 10
of 106
pro vyhledávání: '"E. BELGIN"'
Publikováno v:
Acta Otorhinolaryngologica Italica, Vol 35, Iss 5, Pp 343-349 (2015)
Lo scopo di questo studio è stato quello di indagare il grado di effetto squelch binaurale (BSE) e di effetto ombra (HSE) nei bambini che fanno uso di impianto cocleare (CI) e protesi acustica controlaterale (HA). Sono stati arruolati 19 bambini con
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ed2c666498c544a687b2a5c278fbde18
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ay e Belgin Aksoy, Mehmet Ba Aran
Publikováno v:
Journal of International Social Research. 13:668-678
The aim of this study is to examine the views of parents about their family life in the home environment during the Covid-19 outbreak that spread around the world in late 2019. Case study, one of the qualitative method, was used in the research. As a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yaşan, E. Belgin
Bağlılık tipleri ile psikiyatrik semptomlar arasında korelasyon olup olmadığımı araştırdık.Sonuçlarımızda güvenli bağlılığa gore güvensiz bağlılık tipleriyle anksiyete grubu semptomlar arası korelasyonu daha yüksek bulduk.Di
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10208::4bbc15f3448f26544641d5a629f9d4db
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/293753
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/293753
Publikováno v:
International Journal of Pediatric Otorhinolaryngology. 75:79
Publikováno v:
European Journal of Paediatric Neurology. 11:87
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.