Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"E. Al-Haddad"'
Autor:
M. Y. Boudjada, H. U. Eichelberger, E. Al-Haddad, W. Magnes, P. H. M. Galopeau, X. Zhang, A. Pollinger, H. Lammer
Publikováno v:
Advances in Radio Science, Vol 20, Pp 77-84 (2023)
We report on the variation of electric power density linked to very low frequency (VLF) signal observed during the minimum of solar cycle 25. The detected VLF signal is emitted by the NWC radio station localized in the southern hemisphere, at 21.5∘
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de181544a3fd4716867ed6a30401f254
Publikováno v:
Advances in Radio Science, Vol 18, Pp 83-87 (2020)
In this study, we report on the occurrence of solar Type III radio bursts recorded by radio and plasma wave experiment (RPWS) experiment onboard Cassini spacecraft. This instrument is designed to investigate the Saturn's plasma environment and sub-au
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ba41195d566949a4a355225cf826d1b3
Autor:
G. Stangl, M. Y. Boudjada, P. F. Biagi, S. Krauss, A. Maier, K. Schwingenschuh, E. Al-Haddad, M. Parrot, W. Voller
Publikováno v:
Natural Hazards and Earth System Sciences, Vol 11, Iss 4, Pp 1019-1024 (2011)
In this study, we report on Total Electron Content (TEC) and Very Low Frequency (VLF) space measurements derived from Global Positioning System (GPS) and DEMETER satellites, respectively. These measurements are associated with the earthquake (EQ) of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/22d494ab49bc4010ac6191cb5a3a3121
Education security exists when every child has equal access to quality education. Rohingya refugee children suffer widespread rates of education insecurity both in their home country, Myanmar and in their host country, Bangladesh. While the right to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::231c8da88a307f0cc2e123123a2448ec
https://zenodo.org/record/7058184
https://zenodo.org/record/7058184
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.