Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"E-learning to engineers"'
Publikováno v:
Industrial and Commercial Training, 2007, Vol. 39, Issue 1.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Industrial & Commercial Training. 2007, Vol. 39 Issue 1, p70-71. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
e.learning age. Sep2006, p4-4. 1/3p.
KivaNS is a free open-source application programmed with Java, which is focused in the simulation of the computer networks interconnected with the TCP-IP architecture. This application has been developed as a virtual laboratory, which permits the stu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______935::8cd6b42de4931c01d7ebf1a16308bcf2
https://hdl.handle.net/10045/14051
https://hdl.handle.net/10045/14051
Publikováno v:
RUA. Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante
Universidad de Alicante (UA)
Universidad de Alicante (UA)
KivaNS is a free open-source application programmed with Java, which is focused in the simulation of the computer networks interconnected with the TCP-IP architecture. This application has been developed as a virtual laboratory, which permits the stu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::8cd6b42de4931c01d7ebf1a16308bcf2
http://hdl.handle.net/10045/14051
http://hdl.handle.net/10045/14051
Autor:
Kostikova, Natalia Anatolyevna1 nataliakostikova@inbox.ru, Kuzin, Zotik Semenovich2, Gotskaya, Irina Borisovna3,4, Avksentieva, Elena Yurevna3, Prokopiev, Mikhail Semenovich5
Publikováno v:
Propósitos y Representaciones. 2020 Special Issue, Vol. 8, p184-194. 11p.
Publikováno v:
Work. 2014, Vol. 48 Issue 3, p423-434. 12p.
Autor:
AlKhuder, Shaikha B., AlAli, Fatma H.
Publikováno v:
International Journal of Virtual & Personal Learning Environments; Jan-Jun2017, Vol. 7 Issue 1, p44-55, 12p