Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"E-learning service quality"'
Autor:
Yam B. Limbu, Long Pham
Publikováno v:
Knowledge Management & E-Learning: An International Journal, Vol 15, Iss 4, Pp 523-538 (2023)
Educational institutions around the world transitioned from face-to-face learning to online learning as a direct result of the COVID-19 pandemic. This sudden transition had grave consequences on e-learning service quality (ELSQ) and student satisfact
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/333fb37ed5e6453ca60f1647d0922b49
Publikováno v:
JABE (Journal of Accounting and Business Education), Vol 5, Iss 1, Pp 38-53 (2020)
This research aimed at analyzing the influence of e-learning service quality and academic engagement on academic achievement through student satisfaction as an intervening variable. Only students who had ever used e-learning service could be the rese
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/12a944c9e6c5429db8c2deddfb04beee
Autor:
Sarah Rosa Dayanti, Romi Ilham
Publikováno v:
Business and Finance Journal, Vol 7, Iss 1 (2022)
More than one year has passed since the Covid-19 pandemic in Indonesia, which has impacted the distance learning process. E-learning is one of the facilities provided by the University that helps the course of online lectures. This study aims to dete
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a68910707a7d463b9a26280bd696a383
Publikováno v:
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol 16, Iss 1, Pp 1-26 (2019)
Abstract Prior studies on e-learning service quality were conducted mainly in developed countries; however, little effort has been made in emerging countries. This study examines the relationships among e-learning service quality attributes, overall
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d1d6579440664e6a94dff87063ee6bd1
Publikováno v:
JABE (Journal of Accounting and Business Education), Vol 5, Iss 1, Pp 38-53 (2020)
This research aimed at analyzing the influence of e-learning service quality and academic engagement on academic achievement through student satisfaction as an intervening variable. Only students who had ever used e-learning service could be the rese
Publikováno v:
Volume: 15, Issue: 3 681-712
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
The spread of higher education institutions, the differentiation of students’ demands and expectations, the increasing importance of education on the internet, and the increasingly diversified education and training techniques grew the integration
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::ace6f5a4606a9eedbd5c0459d2afd0d5
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ppad/issue/72846/1182565
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ppad/issue/72846/1182565
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.