Zobrazeno 1 - 10
of 2 198
pro vyhledávání: '"E-learning practices"'
Autor:
TEBESSI, Sana1 sana.tebessi@iscae.uma.tn, BEN ZAMMEL, Ibticem2 ibtissem.elhajfradj@iscae.uma.tn, GHARBI, Samiha3 samiha.gharbi@iscae.uma.tn, ABDERRAZEK, Wiem4 wiem.abderrazek@iscae.uma.tn
Publikováno v:
Revue Management et Avenir. aou2024, Issue 142, p61-82. 22p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Learning for Development, Vol 10, Iss 3 (2023)
The e-learning concept is increasingly receiving attention in education but there seems to be inadequate guidance in developing a formal programme for implementing e-learning, especially in the public sector. Hence, this study focuses on aggregating
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/744917352d7d48aca8e5563868fe52fe
Autor:
Kalarani, D.1 kalajohn12@gmail.com, Selvi, V. Darling2 darlingselvi@raniannagcw.edu.in
Publikováno v:
Annamalai International Journal of Business Studies & Research. Feb2023, Vol. 14 Issue 2, p94-102. 9p. 8 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mohammad Idris, Waqar Ali, Bakhtawar Obaid, Akash Kumar, Eemaz Nathaniel, Sarah Rahim, Maria Islam, Hajra Yousafzai
Publikováno v:
Pakistan Journal of Medicine and Dentistry, Vol 9, Iss 4 (2024)
Background: Information technology (IT) is a new way of teaching and learning. One of the promising media of information technology is e-Learning, which is used to enhance knowledge and skills among users. A student gains better and deep knowledge
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b473dc3ed6a4e37aed83016623a8618
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sarker, Md Fouad Hossain, Tamal, Maruf Ahmed, Khan, Niaz Ahmed, Islam, Md Kabirul, Akber, Mohammad Faisal, Khan, Samiha
Publikováno v:
International Journal of Emerging Technologies in Learning; 2022, Vol. 17 Issue 14, p157-171, 15p
Autor:
Melpomeni Papadopoulou
Publikováno v:
Journal of Systemics, Cybernetics and Informatics, Vol 19, Iss 1, Pp 90-102 (2021)
Flipped classroom is a pedagogical method of blended learning. It alternates distant and face-to-face classes. The idea is simple: students learn the theoretical content of the course in distance via the numerical platform; they then apply it during
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a33dc6da13b54e219d38e0c0631ac2a8