Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"E-WOM content"'
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 11, Iss 1 (2024)
This research aims to examine the determinants of continuance usage intentions influence comprises customer engagement, electronic word-of-mouth (e-WOM), technology self-efficacy, personalization, user interface, and reward system on the continuance
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81de3bb6059e4268a6d132fd81e0e1ec
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This paper focuses on the language used by consumers in a sample of Tripadvisor online reviews. We investigate, by means of automated text analysis, how the language influences the reviews’ usefulness perception, i.e. the number of times the review
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7b205329d5ade9e0b49095823899a821
http://hdl.handle.net/11562/1055449
http://hdl.handle.net/11562/1055449