Zobrazeno 1 - 10
of 7 287
pro vyhledávání: '"E- learning technologies"'
Autor:
Shahzad Khurram, Ahmad Khan Shakeel
Publikováno v:
Libri, Vol 74, Iss 4, Pp 393-407 (2024)
The purpose of the study was to identify the effects of e-learning technologies on librarians’ sustainable competence development and smart library services. This study used a quantitative research design for addressing the objectives. The populati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/86e21608094446fcab1a53facca39949
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Computing Sciences Research. 3(2)(2019) 199-220
The study assesses the awareness of PSU Bayambang Campus students regarding e-learning technologies. A Quantitative Research Approach was used, gathering data through a demographic questionnaire and ICT Resources assessment. The survey measured stude
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2308.03118
Autor:
Shahzad, Khurram, Khan, Shakeel Ahmad
Publikováno v:
The Electronic Library, 2023, Vol. 41, Issue 4, pp. 528-554.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EL-04-2023-0076
Autor:
STEPANENKO, Olena1 steplena777@gmail.com, RUDNIANYN, Oksana2 oksana.rudnianyn@pnu.edu.ua, NEFEDCHENKO, Oksana3 o.nefedchenko@el.sumdu.edu.ua, OLEINKOVA, Galyna4 oleinikova1211@gmail.com, KOSTENKO, Natalia5 natalykostenko19@gmail.com, KUTSENKO, Iryna6 sevilia19771@gmail.com
Publikováno v:
BRAIN: Broad Research in Artificial Intelligence & Neuroscience. Sep2023, Vol. 14 Issue 3, p480-491. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Luisa Stracqualursi, Patrizia Agati
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-14 (2024)
Abstract Today, teaching and learning paths increasingly intersect with technologies powered by emerging artificial intelligence (AI).This work analyses public opinions and sentiments about AI applications that affect e-learning, such as ChatGPT, vir
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8a741d9b1af74d53ba57474c138d72af
Publikováno v:
International Journal of Home Economics, Hospitality and Allied Research, Vol 2, Iss 2, Pp 149-161 (2023)
The study investigated the awareness and utilization of e-learning technologies among vocational and technical education (VTE) students. A descriptive survey research design was used for this study, and the population consisted of 551 VTE students. A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/47cb05cd16af43738bebebc59f8a6810
Autor:
M. T. Akchurina
Publikováno v:
Вестник Самарского университета: История, педагогика, филология, Vol 29, Iss 2, Pp 83-86 (2023)
This article provides an overview of e-learning technologies, highlights the effectiveness of blended learning compared to traditional teaching methods. The results of studies that confirm the effectiveness of blended learning compared to traditional
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7fc51ec2d6a34db783760b375116f233