Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"E Yudianto"'
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1563:012049
Profile of the students’ metacognition observed in this research was an activity that involved the abilities and metacognition processes of the students at each level of van Hiele thinking, including knowledge of metacognition and metacognition set
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1538:012079
The facts indicate that students’ higher order thinking skills at second grade of SMPN 1 Jember is relatively low. They were only learning with assignments in class and did not use theory to solve their problems. Therefore, we conduct a research on
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1465:012062
This research aims to know the imagination process on Mathematics’ undergraduate students who had deduction level in solving Geometrics’ problem. This research is qualitative which the subjects in the research were 2 students that one female and
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1417:012033
Empirically, secang wood (Caesalpinia sappan L.) has medicinal properties and is consumed as a health drink. Secang wood contains tannin, gallic acid, brazilin, tannic acid, essential oils, polyphenols and sappanin. Switching people’s tastes from c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.