Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"E Tsompanaki"'
Publikováno v:
Dialogues in Clinical Neuroscience & Mental Health, Vol 1, Iss s3 (2018)
OBJECTIVE: Premorbid adjustment (PA) in academic and social domain is a key-predictor of cognitive performance in schizophrenia. Prior studies provided inconsistent findings regarding the differential relationships of PA domains with post-illness cog
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e4e34b4944b4d1898c8232c17da05fe
Autor:
C. Caroni, E. Tsompanaki
Publikováno v:
Journal of Statistical Computation and Simulation. 91:1455-1477
Detecting influence is an important diagnostic stage in every statistical analysis. This paper examines the local influence of minor perturbations of the model and data for the two-parameter logist...
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Background: Schizophrenia (SCZ) is associated with increased risk of type 2 diabetes (T2D). The potential diabetogenic effect of concomitant application of psychotropic treatment classes in patients with SCZ has not yet been evaluated. The overarchin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::1f4b08a1e63c4a2ec482fa1618f171a9
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3107148
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3107148
Publikováno v:
Clinical Nutrition. 38:S112
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.