Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"E Regenyi"'
Publikováno v:
Klinische Pädiatrie.
Autor:
Jan-Henning Klusmann, M Labuhn, Oriol Alejo-Valle, Dirk Reinhardt, Andrea Sinz, Stephan Emmrich, Michelle Ng, Marius Flasinski, Raj Bhayadia, E Regenyi, Dirk Heckl, Karoline Weigert, Hasan Issa, Christoph Beyer, Christian Ihling, Konstantin Schuschel, Marie-Laure Yaspo
Given the plasticity of hematopoietic stem/progenitor cells, multiple routes of differentiation must be blocked during acute myeloid leukemia pathogenesis – the molecular basis of which is incompletely understood. Here we report that post-transcrip
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::363f71aee0ae20cb4a5e3cd9f2d7dccd
https://doi.org/10.1101/2021.04.26.440795
https://doi.org/10.1101/2021.04.26.440795
Autor:
Jan-Henning Klusmann, Michelle Ng, E Regenyi, Vyacheslav Amstislavskiy, Marie-Laure Yaspo, Raj Bhayadia, Dirk Heckl
Publikováno v:
Klinische Pädiatrie.
Autor:
Dirk Heckl, Jessica I. Hoell, E Regenyi, Jan-Henning Klusmann, Konstantin Schuschel, Marie-Laure Yaspo, M Helwig
Publikováno v:
Klinische Pädiatrie.
Autor:
Oriol Alejo, Raj Bhayadia, Dirk Heckl, E Regenyi, Marie-Laure Yaspo, Hasan Issa, Dirk Reinhardt, Dorit Borchert, Jan-Henning Klusmann, Lonneke Verboon, Michelle Ng
Publikováno v:
Blood. 138:500-500
The noncoding genome presents a largely untapped source of biological insights, including tens of thousands of long noncoding RNA (lncRNA) loci. While some produce bona fide lncRNAs, others exert transcript-independent cis-regulatory effects, and the
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.