Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"E Carrasco-González"'
Publikováno v:
Revista de neurologia. 73(1)
Different variables, such as repetition and cognitive load, may explain the neurophysiological differences observed from one task to another in motor learning. This learning can be measured with functional magnetic resonance imaging.The aim of this s
Publikováno v:
Revista de Neurología. 73:17
Introduccion. Distintas variables, como la repeticion y la carga cognitiva, pueden explicar las diferencias neurofisiologicas que se observan en el aprendizaje motor entre una tarea u otra. Este aprendizaje se puede medir con resonancia magnetica fun
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Amar, Jérémy1 (AUTHOR) frederic.tankere@aphp.fr, Tankere, Frédéric1 (AUTHOR), Picard, Diane1 (AUTHOR), Alciato, Lauranne1 (AUTHOR), Carré, Fabienne1 (AUTHOR), Foirest, Claire1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Toxins. Mar2024, Vol. 16 Issue 3, p140. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Epprecht, Lorenz, Zekelman, Leo, Reinshagen, Katherine L., Guoqiang Xie, Norton, Isaiah, Kikinis, Ron, Makris, Nikos, Piccirelli, Marco, Huber, Alexander, Lee, Daniel J., Fan Zhang, O'Donnell, Lauren J.
Publikováno v:
Otology & Neurotology; Oct2024, Vol. 45 Issue 9, pe647-e654, 8p
Autor:
Shamil, Eamon, Noriega, Maria, Moin, Sarah, Ko, Tsz Ki, Tan, Denise Jia Yun, Meller, Catherine, Andrews, Peter, Lekakis, Garyfalia
Publikováno v:
Facial Plastic Surgery; Aug2024, Vol. 40 Issue 4, p433-440, 8p
Autor:
Harley, Frances1 (AUTHOR), Wei, Gavin2 (AUTHOR), O'Callaghan, Michael3,4,5 (AUTHOR), Wong, Lih‐Ming6 (AUTHOR), Hennessey, Derek7 (AUTHOR), Kinnear, Ned3,6 (AUTHOR) ned.kinnear@adelaide.edu.au
Publikováno v:
BJU International. Apr2023, Vol. 131 Issue 4, p395-407. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.