Zobrazeno 1 - 10
of 150
pro vyhledávání: '"E Buhr"'
Publikováno v:
Computers in Human Behavior. 96:85-94
Massive Open Online Courses (MOOCs) are online learning environments reaching hundreds of thousands of learners, thus, supporting motivation and emotions in this context is crucial. Researchers use motivation theory to guide their studies, however, s
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 2 (2017)
The importance of affects in learning has been firmly established in face-to-face learning environments, and now researchers are examining the roles of affects in online learning environments, including massive open online courses (MOOCs). The purpos
Publikováno v:
Journal of Psychoeducational Assessment. 34:289-295
The current study provided evidence for the factor structure of the Academic Expectation Stress Inventory (AESI) in a sample of 213 Mainland Chinese and 184 South Korean high school students. We examined cross-national invariance of the AESI using mu
Publikováno v:
Journal of Social and Personal Relationships. 33:303-319
While research evidence has consistently demonstrated the link between social relationships and psychological distress, there is debate over the strength of perceived emotional support compared with perceived negative interaction on psychological dis
Autor:
C Motzkus, Oa Kruger, K Dirscherl, E Buhr, Fu We, Ichiko Misumi, Kayori Takahashi, Y Shi, Cs Kim, Kensei Ehara, Ma Lawn, Ak JAmting, L. Adlem, J Garnas, Toshiyuki Takatsuji, Sj Cho, J Damasceno, Sitian Gao, Kentaro Sugawara, Jan Herrmann, Va Coleman, Michael Krumrey, E Enrico, Hj Catchpoole, Hf Weng, Jcv de Oliveira, J Salas, Toshiyuki Fujimoto, Felix Meli, Harald Bosse, Jariya Buajarern, Satoshi Gonda, Hl Lin, Gian Bartolo Picotto, Keiji Takahata, H.-U. Danzebrink, J Liu
Publikováno v:
Metrologia. 56:04004
Nanoparticles with size in the range from 10 nm to 300 nm and from three different materials (Au 10 nm, Ag 20 nm, and PSL 30 nm, 100 nm and 300 nm) were used in this supplementary comparison. The selected nanoparticles meet the requirements of differ
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
David R. Dance, Francis R. Verdun, Christoph Hoeschen, B. M. Moores, Lars Gunnar Månsson, G. Alm Carlsson, D. Regulla, E. Buhr, Sören Mattsson, W. Panzer
Publikováno v:
Radiation Protection Dosimetry. 114:450-457
The RADIUS (Radiological Imaging Unification Strategy) project addresses the assessment of image quality in terms of both physical and clinically relevant measures. The aim is to unify our understanding of both types of measure as well as the numerou
Publikováno v:
Journal of Imaging Science and Technology. 44:156-159