Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Eşiyok, Elif"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eşiyok, Elif1 elif.esiyok@atilim.edu.tr, Saygılı, Dilek Demirtepe2
Publikováno v:
Studies in Psychology / Psikoloji Çalışmaları (1304-4680). 2022, Vol. 42 Issue 3, p585-610. 26p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
DEMİRTEPE-SAYGILI, Dilek1 dilek.saygili@atilim.edu.tr, EŞİYOK, Elif2 elif.esiyok@atilim.edu.tr, TURANCI, Eda3 eda.turanci@hbv.edu.tr
Publikováno v:
Turkish Review of Communication Studies / Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi. ara2021, Issue 38, p19-34. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
EŞİYOK, Elif, ARTAN ÖZORAN, Beris
Publikováno v:
Volume: 4, Issue: 7 621-640
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
International Journal of Social and Educational Sciences
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
International Journal of Social and Educational Sciences
Brand placement is one of the most preferred strategies that companies use to advertise. Although there are too many studies on brand placement, there are not enough studies on its effects on brand recall. From this point this study aims to investiga
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::4da6b81c0292c12d33410f30c076ad48
https://dergipark.org.tr/tr/pub/usbed/issue/70167/1135375
https://dergipark.org.tr/tr/pub/usbed/issue/70167/1135375
Autor:
TURANCI, Eda, EŞİYOK, Elif
Publikováno v:
Issue: 54 96-114
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
Dünya Sağlık Örgütü sağlık kavramını fiziksel, sosyal ve ruhsal olmak üzere üç boyutta tanımlamaktadır. Buna göre sağlık ve sağlıklı olma hali, bu üç unsurun bir arada bulunmasına işaret eden tam bir iyilik hali olarak açık
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::315b3140b1a5278fb4cc9dab43c1be64
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ikad/issue/63441/903290
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ikad/issue/63441/903290
Publikováno v:
Issue: 37 39-52
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi
In an increasingly competitive environment, brands need to retain existing customers and attractpotential customers. Brands that employ various promotional activities to develop brand loyalty usedifferent strategies. Especially with the developments
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::ac6764a5eaac413dda36ac525b53ffbb
https://dergipark.org.tr/tr/pub/turcom/issue/60262/858501
https://dergipark.org.tr/tr/pub/turcom/issue/60262/858501