Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"E, Maserat"'
Publikováno v:
نشریه پرستاری ایران, Vol 31, Iss 115, Pp 29-40 (2018)
Background & Aims: Patient education is one of the main standards of quality of nursing care. Educational programs play a pivotal role in enhancing the knowledge of nursing students in this regard. The present study aimed to assess the effect of role
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/58f7564183e7424f9c290b09f85ac82e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
مجله اپیدمیولوژی ایران, Vol 3, Iss 1, Pp 39-46 (2007)
Background & Objectives: There is little doubt about the importance of accurate statistics and reliable information in the promoting community health and optimizing health care. Therefore, the existence of a correct, accurate and up to date database
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7d500df0735d4617860542d329ebfc4f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
نشریه پرستاری ایران, Vol 31, Iss 115, Pp 29-40 (2019)
نشریه پرستاری ایران, Vol 31, Iss 115, Pp 29-40 (2018)
نشریه پرستاری ایران, Vol 31, Iss 115, Pp 29-40 (2018)
Background & Aims: Patient education is one of the main standards of quality of nursing care. Educational programs play a pivotal role in enhancing the knowledge of nursing students in this regard. The present study aimed to assess the effect of role
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.