Zobrazeno 1 - 10
of 297
pro vyhledávání: '"E, Ladányi"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The relationship between cognitive control and lexical conflict resolution in developmental dyslexia
Publikováno v:
Clinical linguisticsphonetics. 36(4-5)
Previous studies have revealed that cognitive control functions contribute to the resolution of lexical interference. Both cognitive control (CC) deficits and reduced speed of lexical retrieval in Rapid Automatized Naming (RAN) tasks are characterist
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sándor Kovács, A. Illés, Balázs Nemes, Réka P. Szabó, E. Ladányi, B. József, Antal Bugán, J. Szegedi
Objective Kidney transplantation is generally considered to be the best treatment for end-stage renal disease. Not every patient can be operated, but many of suitable patients refuse this possibility. We aimed to explore the attitudes of patients wit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7217d661e7efdcacd6814103736995cf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.