Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"E, Egil"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nigerian journal of clinical practice. 21(2)
This study aimed to examine the microleakage of class V cavities of primary molars prepared by either a conventional dental bur or Er:YAG laser and one of two different adhesive systems.A total of 50 tooth samples from primary molars were used in thi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fernandes, P.G. (Paul G.), Korneliussen, R.J. (Rolf J.), Ona, E. (Egil), Knutsen, T. (Tor), Lebourges-Dhaussy, A. (Anne), Massé, J. (Jacques), Diner, N. (Noël), Cachera, S. (Sebastien), Iglesias, M. (Magdalena), Gajate, J. (Joaquín), Ponce-Vílchez, R. (Rafael), Fassler, S. (Sascha)
Publikováno v:
e-IEO. Repositorio Institucional Digital de Acceso Abierto del Instituto Español de Oceanografía
instname
instname
The SIMFAMI (Species Identification Methods From Acoustic Multifrequency Information) project was a three year research project funded by the European Commission. The goal of the project was to enable the identification of fish species using scientif
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5b9099997041a3b7ba41f1cd890615fb
http://hdl.handle.net/10508/5606
http://hdl.handle.net/10508/5606
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.