Zobrazeno 1 - 10
of 291
pro vyhledávání: '"E, Cua"'
Autor:
Esaú Ruiz-Sánchez, Ana L. Ruiz-Jiménez, Horacio Ballina-Gómez, Luis Latournerie-Moreno, Arnoldo E. Alfaro-Corres, Marcos E. Cua-Basulto
Publikováno v:
AIA Avances en Investigación Agropecuaria, Vol 28, Iss 1, Pp ágs 152-162 (2024)
Objetivo. Evaluar el efecto de la aplicación individual y combinada de micorriza (Glomus intraradices) y Trichoderma (Trichoderma harzanium), junto con extracto de alga Ascophillum nodosum o ácidos fúlvicos, acumulación de biomasa de Capsicum chi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9072bf41c96c49a491c1b86ac851b6a8
Autor:
C. Lions, O. Cabras, L. Cotte, T. Huleux, A. Gagneux-Brugnon, A. Makinson, A. Cabié, B. Bonnet, C. Duvivier, L. Hocqueloux, E. Cua, A. Cheret, L. Hustache-Mathieu, V. Obry-Roguet, C. Jacomet, I. Poizot-Martin, the DAT’AIDS STUDY GROUP
Publikováno v:
BMC Infectious Diseases, Vol 19, Iss 1, Pp 1-9 (2019)
Abstract Background HIV pre-exposure prophylaxis (PrEP) was implemented in France in November 2015 based on individual-level risk factors for HIV infection. We evaluated the proportion of missed opportunities for PrEP among newly HIV-diagnosed people
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/af507039590a46c4a343ce553fdf20c4
Autor:
Dakila Carlo E. Cua, Elenita B. Ugot, Romiro G. Bautista, Arben Gibson G. Camayang, Felimendo M. Felipe, Flordeliza C. Gecobe, Jorge G. Saddul, Hermenegildo F. Samoy
Publikováno v:
Universal Journal of Educational Research. 9:504-511
COVID-19, a pandemic that has engulfed the whole world, has posted paradigm shifts in all aspects of life's procedures and activities: one of these is our educational institutions from basic to higher education. Due to the health risks and protocols
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.