Zobrazeno 1 - 10
of 1 835
pro vyhledávání: '"E, Brunner"'
Publikováno v:
Magnetic Resonance, Vol 5, Pp 1-20 (2024)
Porous interpenetrated zirconium–organic frameworks (PIZOFs) are a class of Zr-based metal–organic frameworks (MOFs) which are composed of long, rod-like dicarboxylate linkers and Zr6O4(OH)4(O2C)12 nodes. Long oligoethylene glycol or aliphatic si
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae4e6da0952c4ee68d08789b53f303ef
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Child's Nervous System. 38:1155-1163
Objective Cerebrospinal fluid (CSF) diversion shunt systems remain to be the most common treatment for pediatric hydrocephalus. Different valve systems are used to regulate CSF diversion. Preventing complications such as occlusions, ruptures, malposi
Autor:
Stefano Merzi, Stefan E. Brunner, Alberto Gola, Alessandro Inglese, Alberto Mazzi, Giovanni Paternoster, Michele Penna, Claudio Piemonte, Maria Ruzzarin
Publikováno v:
Journal of Instrumentation. 18:P05040
In this paper we present the performance of a new SiPM that is sensitive to blue light and features narrow metal-filled trenches placed in the area around the single-photon avalanche diodes (SPADs) that allow an almost complete suppression the intern
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.