Zobrazeno 1 - 10
of 404
pro vyhledávání: '"Dziobek I"'
Autor:
Lang Nadine, Goes N., Struck M., Wittenberg T., Seßner J., Franke J., Dziobek I., Kirst S., Naumann S.
Publikováno v:
Current Directions in Biomedical Engineering, Vol 7, Iss 2, Pp 484-487 (2021)
To engage in socio-emotional interactions, children with autism spectrum conditions (ASC) need support to understand and convey emotions. In our approach, a humanoid robot (Pepper, Softbanks Robotics) acts as a tutor for the child within autism care.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8b5c05e2ac484324ac1e46ad8a72177f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Byrne Ml, Dziobek I, Pawel J. Matusz, Naumann S, Harrewijn A, de la Fuente La, Nugiel T, Rosen Ml, van Atteveldt N
In cognitive neurosciences, fundamental principles of mental processes and functional brain organization have been established with highly controlled tasks and testing environments. Recent technical advances allowed the investigation of these functio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bc734d8fc378cd59311cfc9396661040
https://doi.org/10.31234/osf.io/qb9tz
https://doi.org/10.31234/osf.io/qb9tz
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.